Returnering

Du har 14 dages fuld returret på strutshop.dk. Returretten gælder fra (mulighed for) modtagelsen af varen. Dvs når du enten har modtaget varen hjemme hos dig eller når varen er klar til afhentning i butikken eller i pakkeshoppen. Ved returnering skal varen være ubrugt og ubeskadiget.

Du kan returnere din vare i butikken i København eller sende din vare retur til butikken. Du er velkommen til at bruge din foretrukne måde at sende på. Ellers har vi gjort det nemt og billigere med en GLS returlabel. Den kan printes her.

Når du sender din vare retur:

    1. Print vores GLS-returlabel. Du finder det her. Det koster 39.-
    2. Pak varen forsvarligt, sæt returlabel på og indlever pakken til din nærmeste GLS-shop. Husk at få en kvittering for forsendelsen.
    3. Når vi har modtaget din pakke og godkendt din returnering, tilbageføres returbeløbet til den konto der er brugt ved købet.
     

Omkostninger til returporto afholdes af køber og fratrækkes inden tilbagebetaling af returbeløbet. Medmindre du ombytter din vare til en anden.

Ombytning

Hvis størrelsen ikke passer, ombytter vi gratis til en ny størrelse.

Når du ombytter en vare:

  1. Bestil din ønskede størrelse på strutshop.dk og skriv i kommentarfeltet, at det er en ombytning samt dit ordrenummer. Du kan enten bede om at få ordren sendt med det samme, så trækker vi pengene og tilbagefører returbeløbet for din gamle ordre, når vi har modtaget din returpakke. Ellers lægger vi din bestilte vare til side til dig og sender den afsted, når vi har modtaget din returpakke.
  2. Print vores GLS-returlabel. Du finder den her.
  3. Udfyld retursedlen og sæt kryds ved ombytning.
  4. Send varen tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for forsendelsen. Find en GLS- pakkeshop nær dig lige her.
  5. Når vi har modtaget din pakke og godkendt varen, sender vi din nye størrelse afsted til dig fragtfrit. Har vi allerede sendt din ønskede størrelse, tilbagefører returbeløbet til den konto der er brugt ved købet.

Reklamation

Du kan reklamere en fejl på en vare i op til 2 år fra købsdatoen. Reklamationen skal meddeles indenfor 2 måneder efter fejlen er opdaget.

Når du reklamerer en vare:

  1. Send en mail til info@strutshop.dk med en beskrivelse og et billede af fejlen og din bon/dit ordrenummer. Herefter kontakter vi dig, for at aftale nærmere og om det er nødvendigt at du sender varen retur til os.
  2. Hvis varen skal retur til os beder vi af hygiejniske årsager om at den er ren og om muligt nyvasket.
  3. Print vores GLS returlabel. Du finder den her.
  4. Send varen tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelsen. Find en GLS pakkeshop nær dig lige her.
  5. Når vi har modtaget og godkendt din reklamation tilbageføres returbeløbet til den konto der er brugt ved købet.

Returnering og ombytning af varer
købt i butikken i København

For varer købt i butikken på Fælledvej gælder følgende returregler:

  • 3 dages fuld returret (penge gives retur mod gyldig bon)
  • 8 dages bytteret (varen byttes til anden vare eller tilgodebevis udstedes)
  • Udsalgsvarer og nedsatte varer byttes ikke og tages ikke retur – undtagen til anden størrelse eller udsalgsvare.
  • Reklamattionsgangen er den samme som for varer købt på Strutshop.dk.

Generelt

  • Sørg altid for at få en kvittering for forsendelsen.
  • Vedlæg altid som minimum dit oprindelige ordrenummer og gerne returseddel, dit navn mm. Vi skal heller ikke afholde dig fra at skrive en hilsen. Så bliver vi så glade.
  • Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav eller uden omdeling.
  • Returadressen er: Strut, Fælledvej 13, 2200 København N
  • Er du eller baby blevet syge eller gik du pludselig i fødsel og har derfor ikke kunnet overholde returfristen?
    Ring eller skriv til os. Vi er til at tale med, men du skal have en aftale med os forinden for evt at kunne returnere en vare efter fristen er udløbet.